Het verzenden van artikelen gebeurt bij ons met grote zorg.
Wij verzenden uw pakket mits de artikelen op voorraad zijn binnen 24 uur!
Wilt u zeker weten of de artikelen binnen 24 uur bij u kunnen zijn, neem dan even telefonisch contact met ons op. Lukt het u niet om ons telefonisch te bereiken, stuur dan een mail met uw vraag en vermeld hier uw ordernummer bij.
Voorwaarden voor 24 uurs levering:
- Bijna alle producten worden binnen 24 uur verstuurd als de producten op voorraad zijn.
- Pakketten & Palletzendingen worden binnen 24 uur op werkdagen na uw bestelling geleverd.
- De goederen dienen betaald te zijn, als u kiest voor vooraf overmaken, verzenden wij u artikelen pas als het geld bij ons op de rekening staat.
- De 24 uurs levering is geldig in Nederland en Belgie, bij andere landen duurt de levertijd over het algemeen langer, houd hier rekening met 72 uur.
- De goederen dienen voor 14:00 besteld te zijn om mee te kunnen met levering op dezelfde dag.
Verzendkosten:
- Onder de € 1000,- rekenen wij afhankelijk van het gewicht portokosten voor levering in Nederland & België
- Boven de € 1000,- wordt alles gratis verstuurd in Nederland & België
- Pakketzendingen: € 6,95 excl. BTW en Palletzendingen: € 42,50 excl. BTW
- Verzendkosten naar andere landen in Europa worden achteraf berekend, na betaling van de verzendkosten worden de goederen naar u verstuurd.?
Hoe verzenden wij??
- Onze pakketzendingen worden bezorgd door Transmisson. De pakketten worden bij u 2x aangeboden en de derde keer is het pakket 2 weken op het plaatselijke postkantoor aanwezig zodat u het pakket kunt afhalen.
- Onze palletzendingen worden ook bezorgd door het Transmission netwerk, Wisman transport. Het pallet wordt bij u 1x aangeboden. Bent u niet thuis, dan vindt u een briefje in de bus waardoor u zelf contact op kunt nemen met Transmission om de levering van de bestelde goederen af te spreken.
- U krijgt van de vervoerder in de avonduren (tussen 18:00 & 22:00) een e-mail met daarin de eerste aflevergegevens. Later volgen meerdere gegevens zoals tijdstip van levering.?
Track en Trace:
- Wij proberen voor u als klant het eenvoudig te houden. U krijgt bij het versturen van uw bestelling een e-mail met daarin de Track en Trace code, mits uw e-mailadres bij ons bekend is.?
- Worden uw goederen met het Transmission netwerk verstuurd (staat in de orderbevesting), dan kunt u de volgende werkdag vanaf 09:30 telefonisch contact opnemen met Transmission: 0786-545222. Zo weet u precies wanneer u de zending kunt verwachten. Vermeld altijd dat het pakket/pallet verstuurt is door Jorny Products.?
Let op! Neem altijd eerst contact op met Wisman Transport, voordat u contact met ons op neemt. U heeft namelijk zo een direct antwoord.
Enkele handigheden om te weten:
- In uw orderbevestiging staat altijd wanneer en hoe de goederen verstuurd zijn.
- Wij verzenden onze pallet en pakket zendingen iedere werkdag,?
- Heeft u het pakket of de pallet met goederen nog niet ontvangen, maar was dit wel afgesproken? En krijgt u ook geen duidelijkheid?van Transmission, dan kunt u altijd telefonisch of via de e-mail contact met ons opnemen.?
- Schades aan zendingen bij buitenzijde moeten altijd worden vermeld op de vrachtbrief om aanspraak te maken op nieuwe goederen.?